Dostawa

V. KOSZTY WYSYŁKI  I ODBIÓR TOWARU

1. Sklep wysyła Towar korzystając z usług firmy kurierskiej, która dostarczają Towar pod wskazany w zamówieniu adres.

2. Sklep udostępnia następujące metody dostawy na terenie Polski:

  • Paczkomaty InPost: 9,99 zł
  • Kurier przedpłata: 14,99 zł
  • Kurier za pobraniem: 19,99 zł

3. Bardzo dbamy o szybką wysyłkę towarów. Zamówienia wysyłane są niezwłocznie, jednak nie dłużej w ciągu 2 dni roboczych.

4. Klient może także dokonać odbioru osobistego Towaru po uprzednim ustaleniu terminu odbioru ze Sklepem.

5. Koszty wysyłki są określone na stronie internetowej Sklepu w zakładce „Dostawa”. Koszty te zostaną doliczone do Towarów zamówionych przez Klienta. W przypadku odbioru osobistego Towaru przez Klienta koszty wysyłki Towaru nie są doliczane do ceny Towaru.

6. Klient może zostać zwolniony z kosztów wysyłki, jeśli zamówienie spełnia warunki określone na podstronie Sklepu zatytułowanej „Dostawa”, w szczególności gdy wartość zamówienia przekroczy określony próg minimalny.

7. Istnieje możliwość przesłania Towaru poza granice Polski. W takim wypadku Sklep skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia kosztów dostawy, bowiem jest on każdorazowo ustalany indywidualnie, zależnie od wagi zamówienia i kraju dostawy.

8. Koszty dostawy nie mogą być wyższe niż zadeklarowane przez Sklep. W wypadku niezgodności faktycznych kosztów dostawy z kosztami zadeklarowanymi przez sprzedawcę, kupujący ma prawo nie przyjąć dostarczonego produktu.

9. W przypadku doręczenia za pośrednictwem kuriera, po dostarczeniu przesyłki na miejsce przeznaczenia, Klient powinien zbadać stan przesyłki przed jej odbiorem. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie rzeczy, powinien dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

10. Jeśli przed wydaniem przesyłki okaże się, że doznała ona ubytku lub uszkodzenia przewoźnik ma obowiązek niezwłocznie protokolarnie ustalić stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Przewoźnik wykonuje te czynności także na żądanie Klienta, jeżeli twierdzi on, że przesyłka jest naruszona. Klient ma prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W przypadku stwierdzenia szkody Klient proszony jest o spisanie protokołu szkody (wzór dokumentu udostępniany jest przez przewoźnika).