Darmowa dostawa od 299 zł
VI. REKLAMACJE
1. Klient może dokonać reklamacji w formie pisemnej przesłanej na adres Sklepu. Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko albo nazwę Kupującego
- przedmiot reklamacji
- przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację
- oryginał lub numer dokumentu zakupu
- podpis kupującego
2. Podstawą do złożenia reklamacji jest przedstawienie dowodu zakupu Towaru (np. faktura, paragon) lub podanie numeru dokumentu sprzedaży.
3. Towary reklamowane (za wyjątkiem stołów do tenisa stołowego) należy przesłać na adres korespondencyjny Sklepu.
4. W przypadku reklamacji stołów, klient przed złożeniem reklamacji proszony jest o przygotowanie dokumentacji zdjęciowej uszkodzonych elementów, a następnie przesłanie zdjęć na adres mailowy Sklepu: Po otrzymaniu zdjęć pracownik Sklepu skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia dalszej procedury reklamacyjnej.
5. Reklamacje rozpatrywane i załatwiane są w terminie określonym przepisami Kodeksu Cywilnego, a w sporach pomiędzy przedsiębiorcą i konsumentem rozpatrywane są i załatwiane w terminach określonych w ustawie z dnia 27. lipca 2002 r. o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywylnego, czyli nie później niż w terminie 14 dni od chwili pisemnego zgłoszenia reklamacji.
6. W przypadku uznania reklamacji towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary.
7. W przypadku, gdy naprawa lub wymiana towaru nie będą możliwe, a Kupujący nie zgodzi się na wymianę Towaru na inny, Sklep po odebraniu Towaru zwróci Kupującemu zapłaconą kwotę, wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy. Zgodnie z obowiązującą interpretacją Prezesa UOKiK do Ustawy z 2 marca 2000 roku „O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) sprzedający zobowiązany jest zwrócić całość kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki do klienta – koszty przesyłki zwrotnej ponosi kupujący).
8. Klient jest zobowiązany zgłosić wadę niezwłocznie po jej wykryciu, jednak nie później niż w terminie 2 miesięcy od dnia wykrycia nieprawidłowości. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.
9. Reklamacja towaru, który będzie nosił ślady uszkodzeń mechanicznych lub prób naprawy towaru przez Klienta we własnym zakresie, nie będzie rozpatrywana.
10. W przypadku reklamacji stołów, klient zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia reklamacji zaraz po rozpakowaniu przesyłki i przed montażem (chyba że dany stół w ofercie dostarczany jest już zmontowany). Reklamacja złożona po zmontowaniu elementów stołu w większości przypadków nie jest przez producentów uznawana, chyba że usterka widoczna jest dopiero po zmontowaniu stołu i nie wynika z błędów w montażu.
VII. GWARANCJA
1. Jeżeli Klient otrzymał od Sklepu dokument gwarancyjny, w wypadku gdy właściwość rzeczy sprzedanej nie odpowiada właściwości wskazanej w tym dokumencie, może on dochodzić od wystawcy dokumentu (gwaranta) uprawnień z tytułu gwarancji w terminie określonym w dokumencie gwarancyjnym.
2. Gwarancja jest realizowana wyłącznie u producenta danego Towaru (gwaranta) lub w jego punktach serwisowych, również za pośrednictwem Organizatora.
3. Gwarancja przestaje obowiązywać w momencie podjęcia próby naprawy towaru we własnym zakresie przez Klienta (w tym także w nieautoryzowanych punktach naprawy).
4. Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z niezgodności towaru z umową, o których mowa w pkt. VI niniejszego regulaminu.
VIII. WYMIANA TOWARU
1. Klient może dokonać wymiany Towaru na inny w terminie do 30 dni od daty zakupu, pod warunkiem, że dany Towar znajduje się w magazynie Sklepu lub Organizator wyrazi zgodę na sprowadzenie danego Towaru na życzenie Klienta.
2. Towar można wymienić tylko jeśli nie był on używany, nie był kopiowany, ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany.
3. Wymianie nie podlegają rakietki montowane na życzenie Klienta z pojedynczych elementów wybranych przez Klienta. Rakietka sklejana przed wysyłką uznawana jest za „rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb” (art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Rakietki wystawione do sprzedaży na stronie Sklepu jako gotowy produkt podlegają wymianie.
4. Podstawą do wymiany Towaru jest przedstawienie dowodu zakupu Towaru (lub numeru dokumentu) oraz pisemnego zgłoszenia woli wymiany wysłanego na adres fizyczny lub e-mailowy Sklepu.
5. Towary przeznaczone do wymiany należy przesłać wraz pisemną wolą wymiany na adres Sklepu.
6. Koszty wysyłki Towaru do Sklepu ponosi Kupujący.
7. Kupujący zobowiązuje się pokryć koszty ponownej wysyłki Towaru w wysokości zgodnej z aktualnymi stawkami za wysyłkę Towaru, które są dostępne w zakładce „Dostawa”. Kwotę tę należy przelać na konto bankowe Sklepu. Numer konta dostępny jest na stronie Sklepu w zakładce „Kontakt”.
IX. ZWROT TOWARU – ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271 ze zm.), Klient będący Konsumentem może odstąpić od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu w terminie 14 dni od dnia wydania Towaru, składając stosowne oświadczenie na piśmie, przed upływem tego terminu.
2. Towar można zwrócić tylko jeśli nie był on używany, nie był kopiowany, ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany.
3. Zwrotowi nie podlegają rakietki montowane na życzenie klienta z pojedynczych elementów wybranych przez klienta. Rakietka sklejana przed wysyłką uznawana jest za „rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według specyfikacji konsumenta lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb” (art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Rakietki wystawione do sprzedaży na stronie Sklepu jako gotowy produkt podlegają wymianie.
4. Klientom, którzy zawierają umowę za pośrednictwem Sklepu w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz Klientom innym niż osoby fizyczne nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa powyżej.
5. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony ze wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
6. Niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni, strony mają obowiązek wzajemnego zwrotu świadczeń (Konsument – zamówionego towaru, Sklep – otrzymanej zapłaty). Jeżeli Konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
7. Sklep dokona zwrotu zapłaconej ceny Towaru na wskazany przez Konsumenta numer konta bankowego lub w inny sposób ustalony przez obie strony.
8. Konsument proszony jest o dokonanie zwrotu zakupionego Towaru na adres Sklepu. Klient proszony jest o powiadomienie Sklepu o fakcie nadania przesyłki. Powiadomienie prosimy przesłać pocztą elektroniczną na adres mailowy Sklepu.
9. Sklep nie przyjmuje zwrotów Towarów wysłanych na adres Sklepu za pobraniem.
10. Konsument odstępujący od umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu ponosi koszty zwrotu towaru do Sklepu.